Bilavit, Naturalny olejek eteryczny anyżowy 10 ml
Opis
Cenny olejek anyżowy jest pozyskiwany z nasion biedrzeńca anyżu. Jego działanie doceniają w szczególności osoby zmagające się z niestrawnościami. To preparat pobudzający trawienie. Dobrze radzi sobie ze wzdęciami poprzez likwidację napięcia mięśni gładkich. Możliwe jest również wykorzystanie go do inhalacji lub aromaterapii. Olejek eteryczny anyżowy to doskonały produkt, który może być uważany za naturalnego sprzymierzeńca zdrowia!
Właściwości olejku anyżowego
Olejek anyżowy znany jest ze swoich właściwości antyseptycznych i uspokajających — pomaga zmniejszyć stres, poprawia nastrój oraz łagodzi ból. Może również być stosowany do leczenia skurczu mięśni i bolesnych kontuzji.
Stosowany podczas masażu rozgrzewa skórę i poprawia krążenie, łagodzi bóle mięśni i stawów. Właściwości antyseptyczne olejku anyżowego pozwalają go stosować do leczenia ran, oparzeń i infekcji skóry. Można go również stosować jako aromaterapię — zapach olejku pobudza umysł i eliminuje depresję oraz stany lękowe.
Ma słodki, bogaty, korzenny aromat, który przypomina zapach czarnej lukrecji z delikatną, balsamiczną nutą. Łagodzi napięcie i nerwy, poprawia nastrój i samopoczucie. Warto zwrócić uwagę na proporcje — olejek stosowany w małych dawkach stymuluje i pobudza, natomiast większa ilość może powodować senność.
Pochodzenie surowca: Biedrzeniec anyż pochodzi ze wschodniego brzegu Morza Śródziemnego. Jego przodek, czyli biedrzeniec kretycki był uprawiany na wyżynach Iranu.
INCI: Pimpinella Anisum Seed Oil
Działanie: dezodoryzujące, wykrztuśne, wspomaga pracę jelit
Zapach: słodki, lukrecjowy
Kolor: bezbarwny
Nuta: serca
Zalecana aplikacja: do masażu, do kąpieli, w dyfuzorze, do inhalacji
Przeciwwskazania: Może podrażniać skórę wrażliwą. Przy pierwszym użyciu należy wykonać test miejscowy. Nie stosować w przypadku ran lub podrażnień. Nieodpowiedni dla dzieci, kobiet w ciąży i w trakcie karmienia piersią.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.